مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

اطلاعات اخبار مهاجرت

  • ۰
  • ۰

مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری کبک:

 

برای دریافت اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری متقاضی باید دارای سوابق مدیریتی در 5 سال گذشته ( به عنوان مثال: مدیر عامل، ریاست هیئت مدیره و برای گروه پزشکی، پزشک دارای مطب فعال، داروخانه، کلینیک وو ...) باشد و دارایی های شخص به صورت املاک و مستغلات ( اعم از اسناد ملکی بنام و حساب های بانکی به صورت سپرده های بلند مدت سرمایه گذاری) به حداقل 1.600.000 دلار کانادا ( دلار به نرخ بانک مرکزی مد نظر است)  در ایران برسد.

با تشکیل پرونده در روش مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری متقاضی پس از گذشت حدود زمانی 3 الی 6 ماه شماره پرونده دریافت کرده و حدودا پس از گذشت 9 ماه به مصاحبه ای به زبان فارسی دعوت می شودد و پس از قبولی در مصاحبه مبلغ 220 هزار دلار کانادا به صورت غیر قابل برگشت پرداخت نموده و در قبال آن برایی کل اعضای خانواده (فرزندان زیر 19 سال در زمان دریافت شماره پرونده) کارت اقامت دائم فدرالی کانادا صادر می شود.

 

مزایای این روش در مقایسه با روش مهاجرتی امریکا و دیگر استان های کانادا:

در مقایسه روش کبک با روش EB5 امریکا نه تنها می توان به اتفاقات و قوانین جدید دولت ترامپ که کاملا بر ضد ایرانیان است اشاره کرد بلکه روش EB5 امریکا در صورتی که به نتیجه ختم شود متقاضی صاحب اقامت مشروط امریکا خواهد بود و در صورتی که سرمایه گذاری به نتیجه مطلوب منجر نشود اقامت مشروط متقاضی باطل خواهد شد، اما در روش کبک در صورتی که شخص مبلغ 220 هزار ذلار راتا پرداخت نماید اقامت دائم کانادا را در بدو ورود دریافت خواهد کرد.

همچنین در مقایسه این روش با دیگر روش های اقامتی کانادا مانند استان منیتوبا و جزیره پرنس ادوارد، روش کبک نیاز به طرح توجیهی business plan ، مدرک زبان انگلیسی IELTS، مصاحبه انگلیسی در راستای طرح توجیهی و رقابت بر سر امتیاز برای منتخب شدن از جانب استان و دعوت به مصاحبه ندارد و در روش کبک دریافت شماره پرونده به منزله قبولی پرونده از جانب استان و در قدم بعدی دعوت به مصاحبه می باشد.

همچنین، دیگر استان های کانادا در صورتی که روش فعالی را اعلام کنند به ویزای کاری 2 ساله مشروط ختم می شود که در روش کبک دریافت اقامت دائم برتری قابل توجهی دارد.

همچنین از دیگر مزایای این روش می توان به کوتاه شدن زمان مهاجرت از این طریق در سال های اخیر به دلیل برداشته شدن تحریم بانک ها و سرعت گرفتن روند بررسی پرونده اشاره داشت که حدودا 2.5 سال به طول می انجامد.

 

  • ۹۵/۱۲/۰۴
  • سینا شمس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی