مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

اطلاعات اخبار مهاجرت

  • ۰
  • ۰

مونترال به عنوان بهترین شهر دانشجویی  و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

اوایل سال جدید،  اقامت کانادا به عنوان بهترین مقصد برای سفر در سال 2017 و بهترین مکان برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری کبکبرگزیده شد. در ادامه این روند، مونترال رتبه اول به عنوان بهترین شهر دانشجویی و از بهترین شهر ها برای مهاجرت به کانادا در دنیا را از آنِ خود کرد. به کمک جامعه موفق و پیشرفته  خود، مونترال به سمت بهترین مقصد برای دانشجویان در سراسر دنیا پیش می  رود.

مونترال به عنوان پایتخت فرهنگی کانادا، اغلب به خاطر محیط پرجنب و جوش و جوانش، مورد ستایش دانشجویان بین المللی قرار می گیرد و بر اساس مطالعات QS، امسال به رتبه اول به عنوان بهترین شهر دانشجویی دست یافت که  نشان دهنده کیفیت زندگی دانشجویان بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله برتری دانشگاه، شرایط مطلوب و توان مالی است. این درحالی است که رتبه این شهر در سال 2016، هفتم بوده است.

 

زندگی در مونترال

مونترال به عنوان یک مرکز فرهنگی در کانادا با تنوع زیادش در این زمینه و به عنوان جایگاه برتر، نقش مهمی در مسایل فرهنگی دارد.مونترال دروس دانشگاهی را به دو زبان بین المللی انگلیسی و فرانسه پیشنهاد می کند، و همین امر باعث می شود که دانشجویان بین المللی در سراسر دنیا علاقه بیشتری برای تحصیل در این شهر داشته باشند. همچنین با گزینه های کاری متعددی که بعد از فارغ التحصیلی به دانشجویان پیشنهاد می شود، امکان اشتغال سریع در صنایع مختلف و بالطبع امکان شکوفایی خلاقیت ها و ابداعات دانشجویان را فراهم می آورد.

مونترال به طور کلی در مقایسه با سایر شهرهای آمریکای شمالی و اروپا، برای دانشجویان مقرون به صرفه تر می باشد. مطالعات مطلوبیت کلی که به خصوص کیفیت زندگی در مونترال را مورد بررسی قرار می دهد، نشان می دهد که مونترال شهری مهربان، آزاد و امن است که تمام این ها از معیارهای مهم دانشجویان بین المللی است  و در کل نشان دهنده جامعه رو به رشد و مهاجرخیز کانادا از فرهنگ های مختلف است.  

 

 

  • ۹۵/۱۲/۱۷
  • سینا شمس

نظرات (۱)

سینا شمس عزیز, سلام و درود
خواهشمندم از سایت های ما دیدن کنید:

چاپ سررسید 96 - سالنامه 1396 - هدایای تبلیغاتی
آگهی نامه و نیازمندی های پارت لیست
خدمات چاپ دیجیتال و افست - ساک دستی - ساخت جعبه و...
ساخت قطعات سنگ شکن - صنایع مجد

در ضمن بابت مطلب " مونترال به عنوان بهترین شهر دانشجویی و مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری " ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی