مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

اطلاعات اخبار مهاجرت

  • ۰
  • ۰

میزان تمکن مالی مورد نیاز برای مهاجرت به کانادا از طریق اکسپرس اینتری Express Entry)) در سال 2017

دولت کانادا میزان تمکن مالی برای برنامه منتخب استانی نیروی کار ماهر را به روز رسانی نمود. کاندیداهایی که  دعوتنامه خود را تحت برنامه تجربه کانادایی ((Canadian Experience Class  دریافت کرده اند، لازم نیست میزان تمکن مالی خود را نشان دهند. همچنین کاندیداهایی که قرار است در کانادا کار کنند و یک پیشنهاد کار معتبر از یک کارفرمای کانادایی دارند نیز نیازی به نشان دادن میزان تمکن مالی خود ندارند.

تغییرات در میزان تمکن مالی ناچیز است، به طوری که بر اساس جدول ذیل در حدود 1% به میزان سرمایه هر گروه اضافه شده است. با این حال ممکن است که این میزان کم تغییر هم واجد شرایط بودن کاندیداها را تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین از کاندیداها تقاضا می شود که جدول به روز شده را با دقت مطالعه نمایند. درخواست هایی که تاکنون ارسال شده اند نیاز به تغییر میزان تمکن مالی خود ندارند. تمکن مالی نشان دهنده این است که قصد مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری را دارند توانایی شروع زندگی خود در یک محیط جدید را خواهند داشت و از پس هزینه های خود از جمله هزینه های سکونت برمی آیند این میزان تمکن مالی می تواند به شکل فرم های پول نقد، مدارکی که نشان دهنده سرمایه قابل پرداخت هستند (مانند سهام، اوراق قرضه و اوراق خزانه) و همچنین مدارکی که تضمین کننده پول قابل پرداخت هستند (مانند چک، چک مسافرتی و حواله) باشند. . بنابراین این میزان دارایی باید متعلق به فرد باشد و نمیتوان آن را از فرد دیگری قرض گرفت.

متقاضی می بایست داشتن سرمایه کافی توسط خود و یا همسرش هنگام دریافت اقامت کانادا را با ارایه مدارک کافی ثابت کند،  و نشان دهد که این سرمایه، او را برای استقرار اولیه پس از مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک حمایت می کند. موکدا لازم به یادآوری است که این وظیفه متقاضی است که نشان دهد که پول کافی و در دسترس برای اقامت در کانادا را دارد. سرمایه ارایه شده می بایست دردسترس و قابل انتقال باشد و نباید در گرو وام و یا دیگر تعهدات بانکی، مالی و در کل اقتصادی باشد. این مبلغ می بایست در زمان ارایه درخواست و همچنین موقع صدور ویزای دائم موجود باشد و قابلیت اثبات داشته باشد.

 

 

میزان تمکن مالی مورد نیاز از ژانویه 2017

میزان تمکن مالی مورد نیاز می بایست برابر و یا بیشتر از اعداد ذکر شده در جدول پایین بسته به تعداد اعضای خانوار( باشد. مقادیر همه به دلار کانادا هستند. این جدول به صورت سالانه به روز رسانی می شود.

 

تعداد اعضای خانواده

میزان سرمایه مورد نیاز (دلار کانادا)

1

12،300 دلار

2

15،312 دلار

3

18،825 دلار

4

22،856 دلار

5

25،923 دلار

6

29،236 دلار

7 نفر یا بیشتر

32،550 دلار

 

 

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • سینا شمس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی