مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

مهاجرت

انواع قوانین مهاجرت

اطلاعات اخبار مهاجرت

  • ۰
  • ۰

دولت کانادا برای آموزش عالی در جزیره پرنس ادوارد سرمایه گذاری می کند.

اقامت کانادا و دولت جزیره پرنس ادوارد هرکدام به مبلغ 2.3 میلیون دلار برای گسترش زیرساخت های دانشکده هلند در جزیره پرنس ادوارد اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری نموده اند. این سرمایه گذاری صرف نوآوری در دستورالعمل مهاجرت به کانادا است که منجر به گسترش ظرفیت نوآوری، موقعیت های شغلی و رشد صنعتی کشور می شود. کالج هلند حدود 50 سال پیش تاسیس شده است و در رشته های تجارت و فنی و حرفه ای و به خصوص در زمینه آشپزی و آموزش های دریایی اعتبار فروانی را از آن خود کرده است.

همانطور که در مصاحبه های مطبوعاتی اعلان شده است، این مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری کبک صرف بهبود برنامه های آموزشی و فضای تحقیقاتی در پردیس دانشکده های شارلوت تاون و با تمرکز بر نیازهای صنعتی منطقه می شود. این سرمایه گذاری صرف بهبود سیستم های الکتریکی و مکانیکی دانشگاه با هدف افزایش کارآیی محیط می شود.

طبق گفته وزیر خلاقیت، علوم و اقتصاد کانادا، این سرمایه گذاری تاریخی توسط دولت کانادا به منظور پیشرفت رتبه جهانی خلاقیت کشور کانادا و رسیدن به چشم انداز دولت یعنی شناخته شدن به عنوان مرکز خلاقیت در جهان است. این به معنی است که کانادا به عنوان یک رهبر جهانی برای تبدیل ایده ها به راه حل ها، علم به تکنولوژی، توانایی به نیروی کار و شرکت های تازه تاسیس به موفقیت های جهانی مطرح شود.

برنامه سرمایه گذاری از این قرار است که به میزان 23.3 میلیون دلار در طی سه سال در دانشگاه ها و کالج های جزیره پرنس ادوراد سرمایه گذاری شود. که این مقدار از طریق سرمایه گذاری های دولتی و استانی، خیریه های شخصی و سرمایه گذاری از طریق خود موسسه ها حاصل شود.

 

  • ۹۶/۰۱/۱۴
  • سینا شمس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی